środa, 15 kwietnia 2015

Informacja odnośnie bloga.

Cześć Wszystkim! :)

Od pewnego czasu nie daje postów - jest
to spowodowane tym, że nie mam na to czasu.
Codziennie siedzę przy książkach po kilka godzin dziennie.
Mój dzień zwykle wygląda następująco:
Idę do szkoły, kiedy wracam czeka mnie nauka,
jak się pouczę jest godzina 20-21,
kiedy mam już czas po 21 to nie mam głowy do myślenia nad postem, w soboty i w niedziele spędzam czas z rodziną.
Blog jest dla mnie odskocznią od codzienności,
ale nie jestem w stanie uczyć się i 
pisać systematycznie.
Pewnie nasuwa się Wam myśl:
"jak to nie jesteś w stanie? wiele blogerów chodzi 
do szkoły i pisze systematycznie"
Ok, ale ja nie jestem w stanie pogodzić tego ze sobą. ;)
Nadrabiam wiele zaległości, poprawiam dużo ocen.
Zastanawiam się nad zawieszeniem bloga na pewien czas,
albo mogę pisać 1-2 razy w tygodniu.
Myślę, że nastąpi to do tego momentu, aż w szkole 
zrobi się luźniej. ;)

Ok to tyle pozdrawiam Wszystkich Czytelników. ;)

~NLB.

2 komentarze:

  1. nie zawieszaj :( moze wyznacz sobie dzien, w ktorym mozesz napisac. moze byc nawet co poltorej tygodnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiałam się właśnie nad tym i powiem szczerze, że wolę tą opcję. :D
      Dzięki za wsparcie pozdrawiam. :*

      Usuń