wtorek, 7 kwietnia 2015

Bandany.

Cześć Wszystkim! ♥

Dzisiaj dodaję nieco krótki post i w zasadzie późno,
ale wcześniej nie mogłam dodać. ;)
BANDANY! ♥


Zielona kojarzy mi się z GTA SA.
Zawsze Carla ubierałam w te kolory. :D
Bandamy są bardzo funkcjonalne -
możemy użyć ich jako ozdoba do włosów lub
na rękę. 
Fajne i modne kolory (o ile kolory mogą być modne :D).
Osobiście podobają mi się takie bandany we włosach
blondynek. ;D

Plusy - modne, kolorowe, każdy może je nosić
niezależenie od płci.
Minusy - jak dla mnie brak.

______________________________________________________
CZYTAJ DALEJ.

Dzięki za wyświetlenia, obserwacje, komentarze itp. 
Zachęcam do tego. 
Sorki, że tak późno i wgl. ale jakoś dziś mi tak dzień 
zleciał. ;)
Obs. za obs. ok - obserwuj pierwsz* i napisz mi 
w komentarzu, a zaobserwuję! :)

~NLB.

2 komentarze: