czwartek, 2 kwietnia 2015

Bluzy.

Hej, hej, hej! :D

Co tam u Was dobrego?
U mnie świetnie, bo blog obserwują 2 osoby -
może mało, ale w ogóle wątpiłam, że ktokolwiek zaobserwuje.
No to dziękuję Wam za to! ♥

Bluzy - chyba każdy ma chociaż jedną w szafie.
Dziewczyny uwielbiają ubierać bluzy swoich chłopaków -
męskie są fajne. ♥


Modne są teraz bluzy z nadrukiem 3d.
Osobiście niektóre mi się podobają, ale niektóre są
bardzo kiczowate.
Jeśli miałabym wybrać, które z tych na górze
 podobają mi się to 2, 5, 6, 8 i 9.
Ta czwarta przypomina mi nadruk opakowania 
 na chusteczki z biedronki. :D

Plusy - wyróżniasz się z tłumu, wygodne.
Minusy - jak dla mnie brak.


Lubię takie bluzy, ale raczej nie takie nadruki.
Wole jakoś minimalistycznie np. jakieś cyfry lub
jedno słowo.
Tu jest takie nawiązanie do dzieciństwa - MUMINKI. ♥

Plusy - są na topie, wygodne. :D
Minusy - tu też brak. 

____________________________________________________
CZYTAJ DALEJ.

Dzięki za obserwacje, komentowanie, miłe słowa, 
odwiedzanie bloga i wgl. 
Zachęcam do tego co wypisałam wyżej (leniuszek xD).
Zapraszam do kontaktu:

~NLB.

13 komentarzy:

  1. Może obs za obs ? twoj blog zapowiada sie super :D powodzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. www.dlifebook.blogspot.com

      Usuń
    2. Ok! Już wbijam na Twojego bloga! :D
      Bardzo dziękuję! :)

      Usuń
  2. zaobserwujesz? XDDD
    http://mojeinspiracjenablogu.blogspot.com/
    https://www.facebook.com/mojeinspiracjenablogu?ref=aymt_homepage_panel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obs za obs?
      Tylko bloga mogę zaobserwować. :D

      Usuń
    2. ja twojego zaobsewowałam xDDDDD

      Usuń
  3. 1, 8 i 9 są czadowe! :) Sama dumnie bym nosiła, mega pozytywne są :) hehe
    Rzeczywiście dzięki nim można wyróżniać się z tłumu, a to najważniejsze, by nie zginąć w tłumie szaro0burych ludzi :) hehe

    Kochana, czy mogłabym Cię prosić o kliknięcie w linki w poście oraz baner Sheinside?
    z góry bardzo dziękuję i jeśli będę mogła odwdzięczyć się tym samym, to pisz :)
    Pozdrawionka :)Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację! :D
      Ok poklikam! :D
      Obs. za obs? :D

      Usuń
  4. Ale śliczne:)
    zaobserwowałam i będzie mi bardzo miło jeśli się odwdzięczysz :)
    http://styleeforyouu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że się odwdzięczę! Bardzo dziękuję. :*

      Usuń
  5. jakie śliczne!:*

    http://mylife-tasia.blogspot.com/2015/03/sheisideclick.html
    POKLIKASZ KOCHANA BARDZO PROSZĘ <3
    JEŚLI TAK NAPISZ MI A ODWDZIĘCZĘ SIĘ W 100000%
    (u mnie pojawia się kto poklikał, więc proszę o uczciwość) buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog o modzie mnie osobiście podobają się bluzy Galaxy a tak na seriobfajnie piszesz i miałaś fajny pomysł na bloga

    OdpowiedzUsuń