wtorek, 31 marca 2015

Zestawy.

  Hej! ♥

Kolejny dzień, a co za tym idzie - kolejny post.
Dzisiaj przyjrzymy się zestawom ubrań na każdą okazję.


Ten zestaw jest dobry do szkoły.
Luźna bluza, rurki, czapka "beania", 
zegarek i jakieś fajne buciki. *.* 
Osobiście podoba mi się ten zestaw, bo jest na luzie.
Kolory są bardzo dobrze dobrane.
Jak dla mnie nadaje się i do szkoły i do wyjścia gdziekolwiek.


Drugi zestaw nadaje się na jakieś uroczystości.
Mnie się bardzo podoba ta sukienka,
 wgl. podoba mi 
się odcień tego koloru.
Uważam, że nie należy go po uroczystości chować do szafy, ale ubierać go m.in. do kościoła.


Wyczuwam wiosnę. *.*
Idealne na teraźniejszą porę roku. 
Tu możemy wyróżnić trzy kolory:
kremowy, szary i miętowy.
Szare rurki fajnie komponują się z tą bluzką.
Złote dodatki podkreślają kremowy sweterek.
Miętowa torebka świetnie pasuje do balerinek.
 
___________________________________________________

HEJ TO NIE KONIEC!
 
Jeszcze raz dzięki za (już) ponad 100 wyświetleń.
Polecajcie, obserwujcie, komentujcie mojego bloga.
Zapraszam do kontaktu:

~NLB.

4 komentarze: