niedziela, 29 marca 2015

Koszule hit czy kit.

Hej Kochani!

Jejku to mój pierwszy post! - bardzo się cieszę!

Tak jak w tytule dziś zajmiemy się koszulami.
Porównamy dwie pary koszul - jeansowe i coś podchodzące
pod flanelki (przynajmniej z wyglądu).

Na pierwszy ogień idzie niebieska koszula (prawie)flanelowa.
Osobiście kocham ten kolor, uwielbiam go nosić, bo uważam,  że świetnie komponuje się z innymi ciuchami.


Osobiście jestem miłośniczką koszul! 
Są piękne i modne, a nawet wygodne (jakie rymy :D).
Koszula ta jest bardzo wygodna.
Mam podobny model, ale (wydaje mi się) koszula na zdjęciu ma długi rękaw, natomiast moja ma rękaw 3/4.
Z wyglądu jest śliczna i świetnie komponuje się z ciemnymi spodniami.
Nie widać plam potu.
Jak dla mnie ta koszula to jeden wielki HIT!
Polecam.

Teraz pora na koszule jeansowe.

W mojej koszuli z jeansu jest kilka minusów  -
guziki są tak przyszyte, że w każdej chwili mogą się urwać.
Komfortowo też do końca nie można się czuć, gdyż siedząc widać co jest pod koszulą (tak jak mówiłam guziki są źle przyszyte). Z wyglądu prezentuje się świetnie.
Jest modna dobrze komponuje się z większością par spodni.
Na mojej nie widać śladów żadnego potu.

Pod względem wyglądu to dla mnie absolutny HIT, ale
pod względem funkcjonalności przez guziki nie sprawdza się.

____________________________________________________

~~ZAPRASZAM DO CZYTANIA!~~~

Więc to mój pierwszy post na tym blogu.
Blog jest o modzie.
Posty będę starać się dodawać codziennie ewentualnie 
jeśli nie będę mieć czasu to raz góra dwa w tygodniu.
Zachęcam do komentowania, wyrażania własnej opinii na temat bloga, mody, udostępniania go znajomym i do robienia wielu, wielu innych rzeczy.
W komentarzach możecie pisać propozycje, które wykorzystam do robienia kolejnych postów.

KONTAKT:
Ask.

Miłej nocki Wszystkim! <3
~NLB.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz